هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

یکبار دیگر تکرار می کنم...

نمی دونم چرا بعضی آدما زود قضاوت می کنند و فکر می کنن که درست هم قضاوت می کنن و برو برگرد نداره و اشتباه نمی کنن.چرا نمی خوان زاویه دید و منظر خودشونو از جهات دیگه هم تجربه کنن.ما چقدر این شجاعت رو داریم که اعتراف کنیم ممکنه به عنوان مثال در فلان مورد اشتباه کردیم یا داریم اشتباه می کنیم.چقدر شجاعت داریم؟همیشه سعی کردم تو این دنیای به اصطلاح مجازی!(که من قبول ندارم )حرفایی بنویسم که بدرد بقیه بخوره یا حداقل لبخندی گوشه ی لبشون بیاد یا خاطره ای تو وجودشون زنده بشه.اما باز یه چیزایی باعث می شه نتونم کارمو خوب انجام بدم.به هر حال برای اینکه هم دردمو بگم همین که به تعهدی که دادم عمل کنم هیچ چیز بهتر از این قطعه ی زیبای زنده یاد اخوان ثالث نمی تونه اینجا بکار بیاد هر چند که قبلا این قطعه رو نوشتم اما  تکرارش خالی از لطف نیست اما تا کی بتونم داستان این وبلاگ رو ادامه بدم نمی دونم.تازه واسه ی اونایی که این دنیارو مجازی می دونن چه فرقی می کنه.یه شهابی اومد و رفت.همین...

سه ره پیداست

نوشته بر سر هر یک به سنگ اندر

حدیثی که ش نمی خوانی بر آن دیگر

نخستین:راه نوش و راحت و شادی

به ننگ آغشته اما رو به شهر و باغ و آبادی

دو دیگر:راه نیمش ننگ نیمش نام  اگر سر بر کنی غوغا وگر دم در کشی آرام

سه دیگر راه بی برگشت بی فرجام...

من اینجا بس دلم تنگ است  و هر سازی که می بینم بد آهنگ است

بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است؟

من اینجا از نوازش نیز چون آزار لرزانم! زسیلی زن زسیلی خور وزین تصویر بر دیوار ترسانم!...

 

.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام افشین عزیز
واقعا شعر قشنگی بود . ۳ بار خوندمش باور می کنی ؟ آخه من همیشه دنبال این شعر بودم و نمی دونستم از کیه . ولی شما کارمو راحت کردی . مرسی
من آپم . بای بای

فرنگیس چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ

چی شده؟ کی توی این دنیا ی مجازی راجبتون قضاوت کرده؟حالا چقدر مهمه که کسی راجب ادم چی فکر کنه؟

سولماز پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.antianjoman.blogsky.com

سلام دوست گلم
اولللللللللللللل
چقدر شاکی از این ملت وبلاگ نویس
شعر عالی بود
موفق باشی

شولیا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ http://shoolia.mihanblog.com

سلام
چی شده افشین جان؟ دلمون گرفت بابا!!!!
به جای گوش دادن به حرف این و اون بهت پیشنهاد می دم مطالب تخصصی درباره ی سینما و تئاتر و ادبیات(هرکدوم که دوست داری) بذاری تو وبلاگت و فعال باشی. حیفه واقعا. باور کن آدم اگه به حرف دیگران گوش بده یه سانت هم نمی تونه از جایی که ایستاده جلو بره. اگه دلت خواست به من میل بزن درست بگو چی شده شاید بتونم کمکی کنم.

آزاده پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ب.ظ http://asemoonrismoon.blogfa.com

سلام دوستم.چی شده؟کی چی گفته؟اینقدر حساس نباش رو حرفای مردم.اگه حرفشون حقه٬بهش توجه کن٬ولی اگه میبینی حق نیست٬دلیلی نداره بخوای عکس العمل نشون بدی.این گوش در٬اون یکی دروازه.ok?d
شما همچنان ادامه میدی چون ماها که دوستاتیم ازت اینو میخوایم.
موفق باشی.
(راستی٬اگه صلاح دونستی درباره ی چند و چون این مساله ای پیش اومده بیشتر توضیح بده که ماهم در جریان باشیم.مرسی.)

نغمه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام من منظورتونو درست متوجه نشدم ولی من فقط از دست این آدما خسته شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد