هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

پیامی سینمایی

با درود بر هم میهنان.سال نو بر همه ی آزاد زنان و مردان خوش.سخن را کوتاه کرده و تنها عرض می کنم از آنجا که آرشیو نسبتا خوبی از فیلم های بزرگ تاریخ سینما دارم و یا در دسترس دارم اگر هر دوستی در خواست فیلمی دارد بی منت در خدمت خواهم بود و امیدوارم بتوانم با این کار دلی را شاد نمایم.همانگونه که قبلا عرض کرده بودم علایق بنده سینما و ادبیات و در مجموع هنر می باشد.ای کاش دوستان علاقمند بتوانند در امر ساخت تاریخ شاهنامه و همین طور ساخت فیلمی با عنوان خلیج همیشگی پارس مرا راهنمایی ویا امیدوار کرده و یا کمکم کنند. بدرود
نظرات 1 + ارسال نظر
پویان سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام من بازیگر ، کارگردان و نویسنده تئاتر هستم ، من دنبال یه سری مطلب درباره زن سرخ پوش خیابان فردوسی میخوام خوشحال میشم اگه به من کمک کنید

درود بر تو. با کمال میل من در خدمتم. امر کن تا در خدمت باشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد