هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

هفت هنر

نقد و بررسی سینما و ادبیات وتاریخ هنر

...واما من...!

درود بر همه ی یاران.مدتی نبودم والبته دلم برای تنهایی های خویش تنگ شده بود. من کارگردان و گزارشگر هستم.برای تهیه ی یک گزارش ورزشی به بم و کرمان رفته بودم .با دیدن شهر بم دلم گرفت.و با دیدن ارگ غم تمام وجودم را درنوردید.اما روزی از قصه ی یک عاشقی خواهم گفت که فکر می کردم شاید او هم تعدادی از عزیزان خانواده را در زلزله از دست داده اما نه... او معشوق خویش را از دست داده بود. همه می گفتند او بعد از زلزله دیوانه شده اما من پس از کوشش فراوان از زبانش قصه ای شنیدم. قصه ای که به افسانه می ماند و اگر هم این باشد که نیست از دید من هیچ حقیقتی به زیبایی افسانه نیست.به یاد می آورم آخرین مصاحبه ی خود با آن زن سرخ پوش میدان فردوسی تهران را...که وقتی از او پرسیدم میگن تو ۵۰ ساله که اینجا منتظری که یارت بیاد گفت: نه! دروغه..! واما من... میدانم که او دروغ می گفت.حق هم داشت. چرا که ۵۰ سال بیشتر از آنکه درد فراق او را خسته کرده باشد تحمل آدمهایی که او را دیوانه می پنداشتند و می پندارند را از دست داده بود.شاید هم:گوش نا محرم ما را جای پیغام سروش نباشد!...واو یکروز ناپدید شد و دیگر خبری هم از او در دست نیست. اما شاید طبق قانون تناسخ روح در جسم آن عاشق زلزله زده ی بم رفته باشد؟ شاید اگر بتوانم... و شاید اگر گوش محرم پیدا شود...

نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام...
در جستجوی مطلبی بودم که به وب لاگ شما وصل شودم.نوشته اید که با خا نم سرخ پوش مصا حبه داشتید...امکان دسترسی به این مصاحبه هست؟خیلی ممنون میشم که جواب من را بدهید...
ایام به کام...

درود بر تو. آشنایی شما را به فال نیک می گیرم. به شرط دانستن علت پیگیری بله امکان شنیدن این مصاحبه هست.موفق باشی.

ترانه شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام...
من فکر میکردم که جواب شما رو در باکس ایمیلم خواهم دید...اگر برای شما امکان دارد حضورا عرض کنم.
پاینده باشید...

درود بر تو. با کمال میل.

ترانه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام...
پس لطف کنید هر طور که صلاح میدونید این ملافات رو تنظیم کنید.متشکرم...

لطفا با صلاح دید خود این کار را شما انجام دهید.

ترانه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

با ز هم سلام...
پس لطف کنید راهنمایی کنید که من چگونه شماره و آدرس دفتر رو به شما بدم تا وقت قراری تنظیم کنیم.

همین جا برایم شماره و نام خود را بنویسید.نیازی به توضیح نیست که کاملا محرمانه و محفوظ خواهد ماند. منتظرم. بدرود

ترانه جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام...
دیروز پیغامی دادم الان میبینم ثبت نشده...
من شماره یا ادرس میلی از شما میخوام که تو ضیحاتی رو که میخواهید به عرضتون برسونم...
متشکرم

همین جا برایم شماره و آدرس را و نام خود را بنویسید. نیازی به توضیح نیست که محفوظ خواهد ماند. منتظرم. بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد